Search found 4678 matches

by Potter
Sun Feb 13, 2005 9:14 pm
Forum: Other Games Entirely
Topic: Xbox Live
Replies: 31
Views: 5398

Spartan_117 wrote:I thought pc gaming was cheaper?
I can understand 2 grand for a ktm 50 or something. But to play half life 2?
(my opinion)- that game is crap anyways.


??????? If you just said HL2 sucks I will have to kill you. And you think I'm kidding.
by Potter
Thu Feb 10, 2005 12:55 am
Forum: Conversation Cornucopia
Topic: Music!
Replies: 132
Views: 13047

OHHHEMMMGEEE IAN You a f'in hilareos. That song owns and we both know it
by Potter
Tue Feb 08, 2005 12:49 pm
Forum: Conversation Cornucopia
Topic: New names
Replies: 21
Views: 2692

LOL Ian your alive. wow. Do you and your sister still play? And BTW my olod name used to be harry potter but I changer it because I wanted something totally new that no one would ever guess was me. GG!
by Potter
Tue Feb 08, 2005 12:45 pm
Forum: Conversation Cornucopia
Topic: What about the IndyDDR crew?
Replies: 10
Views: 883

CHRIS!! What's up dude I haven't heard from you in a while. But theres bad news. the indy crew has almost completly died, but I really want get it going agian. Indy ppl, speak up!
by Potter
Sun Feb 06, 2005 9:13 pm
Forum: Other Games Entirely
Topic: Xbox Live
Replies: 31
Views: 5398

LOL thank you so much gafro :P

Yeas while speaking of cs if anyone want to play source hit me up wit a pm my clan needs matches. and wtf was valve thinking when they put cs on xbox? seriuosly.
by Potter
Sun Feb 06, 2005 8:58 pm
Forum: Other Games Entirely
Topic: Xbox Live
Replies: 31
Views: 5398

!!!11!one I know this thing that has insane graphics, thousands of games, and you can play online for free!! OMG! what is it you say? o did I mention you can do allot more than play games? wat is it? A COMPUTER!! *expects slap in face* sorry I just had to say that. Im tired of kids in my school try ...
by Potter
Sat Feb 05, 2005 6:55 pm
Forum: Meet & Greet
Topic: Hey my brothren!
Replies: 7
Views: 2399

good good. Welcome to the best didder forums evar. have fun!
by Potter
Sat Feb 05, 2005 10:29 am
Forum: Meet & Greet
Topic: Sup.
Replies: 11
Views: 5530

Yea to bad he doesent play ddr anymore for stupid *** reasons which im nor about to go into and he called half of you ***holes. w/e
by Potter
Sat Feb 05, 2005 10:26 am
Forum: Feedback
Topic: The "thank you Brian Ho" Thread
Replies: 15
Views: 6090

Thank you so much Brian and everyone involved! I was getting woried if it would EVER come back lol. gg to you guys!
by Potter
Sat Feb 05, 2005 10:12 am
Forum: Conversation Cornucopia
Topic: [Grubb's] Random Thoughts of the Day
Replies: 12901
Views: 685779

x800xt owns j00

edit: o yes aphex twin rocks j00 also
by Potter
Sat Feb 05, 2005 10:05 am
Forum: Gettin' Together
Topic: Gameworks thread
Replies: 196
Views: 33264

I'll try to start freuenting fridays like i used to. gg.
by Potter
Thu Feb 03, 2005 4:05 pm
Forum: Meet & Greet
Topic: Introduction Thread
Replies: 108
Views: 36440

H.I. I'.M. J.O.E.S.B. O.H.H.M.M.M.G.E.E. Hey jizzon and matt/mike, wassup guys, I thought the indy crew completely died. I have know idea on the status on wesside. do they still have drummania? cuz I think we should givem a chance or atleast get the crew back together. I haven't seen you guys in li...
by Potter
Wed Feb 02, 2005 7:08 pm
Forum: Meet & Greet
Topic: Introduction Thread
Replies: 108
Views: 36440

Hey guys, it's potter. I'm really glad the forums are back and i'm starting all over, whole new me. Glad to see some familiar post names!